torsdag 21 augusti 2008

Min underbara Prins

är äntligen hemma!
Jag längtar så till helgen då jag ska får vara med min älskling varenda sekund. Förra helgen var det bara jobb jobb jobb...(nästan en helt del party var det på Michelles 25årsfest, tack för en superkväll)
Prinsen har varit i storstan två dagar och stilat med sina kunskaper. Hem kom han igår och äntligen fick jag lite mat, egentligen har jag trott att vi delar lika på det här med att laga mat, men jag får nog erkänna att det är mästerkocken som oftast står för den biten,( and I love it) jag börjar känna mig som Akiz, har jag blivit bortskämd tro..., säkerligen är det så! hihi

XOXO johanna (hahahaha var bara tvungen)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha, xoxo, var kul....du kan konsten med att få till det...men du, menar du att jag e bortskämd som får mat..."bli som akiz", jag är inte bortskämd, bara bestämd och bekväm---hahahahahahahahahaha... men det e väl så en lyxhustru ska ha det hemma???! puss xoxo

Anonym sa...

haha, NÄ inte bortskämt, bekväm är rätta ordet!