onsdag 13 augusti 2008

Här e Jag..

Nu är man tillbaka i vardagen med jobb jobb jobb, vilket gör mitt sociala liv lidande, skärpning johanna!
(Akiz, Jag är alltså inte fånge i tornet som den sessa jag är!)
Så detta måste bli ändring på genast!
Hörde talas om gossip girl kvällar hos fian, tänker genast bjuda in mig själv, hör av er när så kommer jag på stört.

Har ju dragits med en envis förkylning i en vecka nu, men jag känner att jag snart vunnit över den. Hade dock en attack i natt av den där hostan från helvetet som tydligen smyger omkring och hoppar på oss oskyldiga dödliga.

Men nu när jag känner mig piggare ska jag nog klara mig utan att krypa ne ri sängen direkt efter jobbet!
Ses snart..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så välkommen gumman, i morgon torsdag 20.00 typ. och du, om du ville Se mamma mia på bio, så går jag gärna igen, tyckte den var sjukt bra! Puss

Anonym sa...

åh vill du för jag vill gärna gå på den! ses imorn då puss

Anonym sa...

jag ska se den igen också, med lena, min jobbarkompis. kanske ska slå oss ihop...nästa vecka...välkommen till fian och gossipgirl oxå!!! saknar!!!!

Mella sa...

Varför så sent om vid åtta för? Jobbar över till sex, sen kommer jag bort så fort jag slängt i mig lite mat. Johanna, tar du med min cykelnyckel, Robin hade hittat den sa han. Tur att ni håller ordning på mig ;) Ses imorrn! Puss