tisdag 5 april 2011

Radioreklam

Eftersom jag numer kör bil lite drygt 10 timmar i veckan blir det mycket radiolyssnande för mig. Har ännu inte kommit över någon ljudbok, med jag gillar att lyssna på radio. Eller jag gillar att lyssna på när dom pratar på radion, det är rix morronzoo och eftermiddagar med titti och benji som är mina program, musiken är väl sådär men tyvärr är det alldeles för mycket reklam, jobbig reklam. Speciellt en reklamsnutt, den bara kan jag inte klara av, då måste jag sänka volymen till 0, jag fullkomligt hatar den. Vet inte varför, för egentligen är den väl inte jobbigare än någon annan, men jag stör mig så otroligt att jag inte klarar av den. Vet inte om ni hört den men det är någon reklam eller vad det nu är för kalles kaviar som har nåt töntigt samarbete med ägg, nä fy f_n jag blir trött bara jag tänker på den.

Sen är det en till som bara är för töntig, fast egentligen är ju all reklam skitjobbig. Nej det får bli ljudböcker from nu. Fast jag kommer sakna morronzoo.

1 kommentar:

Akiz sa...

hahahahaha. jag vet- den reklamen är skitjobbig