onsdag 30 mars 2011

Nu har jag andra saker att skylla på istället..

Men inget som jag orkat dela med mig av här. Fast jag kanske borde, som min fina vän Akiz sa idag.

Jag har varit otroligt dålig på att blogga på senaste och visserligen så har ju min trasiga dator fått ta på sig skulden men nu är den faktiskt lagad.

Men det är som att all skit bara hopat sig kring mig på senaste, så jag har varken haft ork eller lust att blogga. Även om det är som lite terapi eller bara skönt att skriva av sig så har jag inte ens orkat med det.

Jag trött och längtar otroligt mycket efter SEMESTER och SOL. Jag längtar efter helgen när det blir måndag och det är så jag lever nu en vecka i taget.
Nu låter detta värre än vad det är känner jag men jag brukar inte vara en sån person som tar till mig av den mörka årstiden och jag brukar oftast möta motgångar med en klackspark (kanske lite överdrift.)
Jag är ju en superglad person. Men det har nog varit lite mycket på senaste och det har väl satt sina spår. Till och från har jag haft huvudvärk och bara velat krypa ner under täcket och ligga kvar där ett par månader.

Men jag känner att det sakta håller på att vända.

Ps. Igår köpte jag och min prinsing NY bil.

3 kommentarer:

Akiz sa...

kul med ny bil, och kul att du gjorde ett litet blogginlägg. Det kanske inte är nån tröst, men jag tror att den låååånga kalla jobbiga vintern gjort att allt känns 1000 ggr jobbigare än vad det är, även om man har det jobbigt. Nu tar vi en dag i taget och ser fram mot helgen, sedan nästa helg och sen påsken och sen helgen och sen semestern...... Man måste sätta små delmål i livet för att orka när det är tungt.

styrkekraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam finaste vän!

Mella sa...

KRAM till dig min fina vän! Vad härligt med en ny bil, nu kanske det blir lite roligare att köra till och från jobbet varje dag. Vi får mötas nere på parkeringen nån dag, så jag får se pärlan :)

johanna w sa...

TACK söta vänner.
ja det blir nog roligare mella =)
pärlan ska du få se när hon kommer..
känns fel att kalla vår nya bil både för hon och pärlan, få se till att döpa riktigt när den kommer vet inte om det är en han eller hon förrän vi sett den =) puss