måndag 7 mars 2011

Nu har jag nåt att skylla på i alla fall.

Inte för att det gick så mycket bättre innan, men nu är det så att min dator gått sönder och då blir det bara så extra svårt att blogga, framförallt lägga upp bilder på min bebba i dagens bebba.
Så nu har jag nåt att skylla på.

Tur är i alla fall att vi är utrustade här hemma!
Datorn gick sönder då två huliganer hoppade i sängen och självklart så hade vi lite slarvigt lagt en dator i sängen som oturligt nog åkte ner och landade rätt på MIN dator, vars skärm numer är krossad. Trots (och tur) att den var stängd.
Sånt som händer när man har barn kan jag tro.
Tur att inte nåt hände våra söta gullungar.
Och tur är något vår bebba har haft fler gånger. För ett par veckor sedan så sprang hon efter sin mamma (eftersom hon är en mammagris och helst inte vill vara ifrån mig en cm när jag väl kommit hem på kvällen) jag hade gått in i förrådet för att hämta tvätt och bebban rycker upp dörren, som med stor kraft åker rätt in i hallampan som krossas och åker ner i golvet. Bara några cm ifrån Nouvelles huvud åker den alltså ner och glaskross och annat sprids kring hennes små fötter.
Tack skyddsängel.

Och tack för jag fick låna din dator nu min prinsing!

2 kommentarer:

Akiz sa...

men fyyyyy vad otäckt. ungefär som den där gången nettan bytte blöja på Melina på vårt badrumsgolv och minutrarna efter trillar lampan i badrummet ner och krossas just där hon precis legat. Änglavakt.

Tur att det gick bra

Akiz sa...

vad ska du skylla på nu då, när din dator e lagad igen ;) blogga mera mera mera puss