tisdag 5 april 2011

Idag passade jag på att göra en synundersökning när Nouvelle sov middag.

Min prins har haft hemma lite olika bågar eftersom han tänkte sexa till sig med glasögon, och ja jag säger sexa till sig för jag tycker min prinsing blev supersnygg i glasögon.
Jag blev ju lite nyfiken när han hade dom hemma och hittade ett par som jag själv tyckte jag blev super snygg i. Ja riktigt sexig nästan, haha.
Så idag passade jag som sagt på att göra en synundersökning efter att jag varit hos doktorn med Nouvelle.
När undersökningen var klar frågade optikern mig såhär; Vill du att jag ska säga att du behöver glasögon eller inte.!?!
Jag säger att även om jag vill ha just dom glasögonen kanske jag inte precis vill ha dålig syn.
Då sa hon, nej du behöver inte glasögon. Hon sa även att hon hade "tvingat fram ett fel på mig för att just få fram något, men alltså inget som jag skulle märka om vi satte i ett par glas.

Jag ska väl bara vara glad.
Sen sa hon att jag självklart skulle kunna köpa bågarna ändå, men det kändes inte okej eftersom dom vara ganska dyra, hade liksom varit med befogat om jag varit tvungen att ha några med styrka.

1 kommentar:

Akiz sa...

hahahaha- bra att du har bra syn, synd att du inte hade dålig syn så att du fick ha ett par snygga glas. men du kan ju alltid köpa bågen.....2600 är väl helt ok för bara en båge med fönsterglas hihi