torsdag 7 april 2011

Hjälp vad jag är trött!

Så jag borde ju så klart sova nu, men jag är mer än bara kvällstrött, dessa sjukdomar tar knäcken på mig.
Sen tror jag att jag har lite vårdepression, läste om det nyligen och tänkte att jag nog snarare är en vår depressionsmänniska än en höst depressionsmänniska.
Jag har ingen allvarlig sådan, och jag kan på ett sätt heller inte förstå det, för det går ju mot ljusare tider och sånna tider jag längtar efter. Men en sak är säker och det är att jag i alla fall inte är någon höst depressionsmänniska. För på hösten tycker jag det enbart är mysigt att det bli kallt och mörkt så man får gå in, tända ljus och kura upp sig i soffan med familjen.
Kanske är det för att jag vet att bikinisäsongen snart är här och jag har som vanligt inte min bikinikropp i sikte.

3 kommentarer:

Mella sa...

Då är vi likadana gumman. Jag kan också få en lättare vinter/vårdepression. Peppar, peppar så känns det som jag tagit mig ur min nu. Hoppas du också gör det snart! Vi kan väl hänga i vassen ihop i sommar? ;) Jag kommer nog inte heller komma i någon vidare form, har ju aldrig tid (eller energi)att röra på mig känns det som. Trevlig helg fina du! Puss

Akiz sa...

jag gömmer mig i vasser med er.

Gumman, snart är semestern här och då får vi vila lite haha. och semestern löser ju sig för dig nu verkar det som.... bra det. stå på dig. du har rätt att ha fyra v sammanhängande oavsätt vilka knäppa interna regler de har. puss puss

Cissi sa...

Hoppas att du har haft en fin helg och att hälsa och humör går åt rätt håll!

Jag håller också på att bli galen av sjukdomar... och ja, jag kommer också hålla till i vassen i sommar. Undrar vilken strand vi ska hitta med vass åt oss alla? :)