fredag 8 april 2011

Ibland får "småsaker" mig ur balans.

Det hände en sak igår som gjorde att jag fick ont i magen, igen, trodde liksom det var ur världen nu. Och självklart så drömde jag någon slags mardröm om detta inatt.

Idag när jag kommer till jobbet så slås jag av en liten "småsak" igen och jag känner direkt hur all luft går ur mig.
Nämligen semestern.
Jag hade som önskemål att få ledigt 5 veckor i rad ( 28-32 ) med två veckors semester och 3 veckors föräldraledigt. Min chef pratar med mig och ber mig flytta v 31, och vi kommer fram till att jag kan få 27-30 och sen 32. Även om det inte var som jag önskat för att lösa sommardagis och äntligen lite ledigt ihop med min prins, så kändes det okej.
Men så idag när vi får ut allas semester så är inte min v 27 med. Vad menar han nu, han sa ju att det var okej, och 3 veckor i rad är INTE okej för mig.
Jag blir så trött och känner hur allt bara rasar.

Inga kommentarer: