torsdag 21 januari 2010

Mammas älskling dyker!


Mammas älskling älskar vatten.
Den 17 december tog vi undervattensfoto. Det fick bli avslutningen på babysimmet. Tyckte det var himla mysigt. Ska nog börja igen framöver.
Tycker personligen dom kunde gjort det lite bättre, vi tog 3 kort. Även om detta var det första och jag bad dom ta ett till och ett till, så tycker jag ändå detta blev finast, härligast färger och ljus. Efter 3 kort gick gränsen för mig, gillar inte att man trycker ner min stumpa under vattnet så, även om hon inte ogillar det, så kan jag inte tänka mig att det är särskilt mysigt, man vill ju dyka själv.

3 kommentarer:

akiz sa...

en jättefin bild och hon ser så nöjd ut så!

Nettis_75 sa...

Hon sa inte så mycket trots att du fick trycka ner henne 3 ggr. Hon var så himla duktig!! Lilla söta Nouvelle!! Puss!!

Anonym sa...

Oj så fint, hon är ju som fisken i vattnet lilla Stumpan .......puss på dig/farmor