torsdag 25 december 2008

Nu är klapparna utdelade

det är juldagsmorgon och jag hade turen att få en klapp man kan leka med igår, så nu leker jag med den, nämligen min minipc, tack älskling, farmor, paps o biggan. Som ALLTID får jag bra presenter sånt man önskat och lite till. TACK ALLA för superbra paketer. Dock vill jag säga nåt, VI köper alldeles för mycket känns det som. Igår hann vi med en sväng hemma hos min pappa och familj, där såg man knappt granen, sen efter julmat o klapp utdelning till min prinsing och mig bar det av till robins mams o paps och när alla kommit dit och lagt klapparna under granen (nä inte under runt om) så skämdes jag nästan hua va mycket paket, och inte har barnbarnen ens kommit än.
Med risk för att få smisk (haha) NU tycker jag vi lugnar ner klappköpandet lite.

Inga kommentarer: