måndag 15 december 2008

Julmat julmat julmat..

Nu har jag varit på mitt tredje julbord för i år!

Först var det Vassmolösa Gästis med jobbet, betyg 3 av 5, maten var faktiskt bara sädär, dock kan min besvikelse ha att göra med att jag varit där tidigare och då var det 5 av 5 möjliga som betyget blev. (hade kanske inte så mycket att jämföra med då)

I fredags var det julbord med familjen Sjöström på Hamnkrogen, där är mycket fint och maten var oxå mycket fin, inte så mycket att välja på kanske men det var gott! Men bäst av allt var nog julmusten, jag älskar julmust! betyg 4 av 5.

I lördags bar det av till Strand hotell i Borgholm, då var det dags för julbord tre med Robins jobb, Betyget blir 5 av 5 möjliga, maten var suverän och det fanns hur mycket som helst av allt, jag har aldrig sett så många sillar av olka slag och så mycket av allt, jag har heller aldrig sett ett större godis och efterrätts bord ojoj, där blev vi himla mätta sällskapet var kul, mycket roligt att träffa robins kollegor med fruar! Sen att det var trubadur och uppträde var bra, men bäst av allt var att vi fick övernatta och äta hotellfrukost på morgonen.

Man kan säga såhär att det var inte lustigt att jag gått up 2 kilo sen i fredags tills igår!

Inga kommentarer: