torsdag 11 december 2008

Äntligen

kan jag ha parfym igen, har börjat använda min vinterparfym som jag bara älskar blir nästan kär i mig själv när jag har den på mig.
När vi ändå pratar parfymer vill jag jag rekommendera en annan som är min absoluta favorit men som jag hellre använder på den ljusa årstiden, och det är ytterligare en fullträff från versace

Och är det någon som vet vad dom ska hitta på till mig i julklapp behöver ni inte fundera mer, för min Bright Crystal från Versace är nämligen slut.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hello siiiis! Nu har jag hittat hit! :D

Anonym sa...

åh va kul söstra mi!! hoppas allt e bra med dig. puss

Anonym sa...

Allt bra här! Kör sista rejset på jobbet nu, sedan: tre veckors ledighet (inkl en del jobb då, men det talar vi tyst om ;) )! :D

Anonym sa...

Kom ihåg... 20 % på allt sortiment på Parelle ute vid Maxi.

Tack för idag vännen!

Anonym sa...

man får bara julklappar om man äter upp sin mat,hihi....
tack för idag.