måndag 6 december 2010

Jag är hungrig.

Jag har varit hungrig sedan i fredags. Det är inte mycket man vill äta när man är kräksjuk, inte mycket man kan äta heller.
Men jag fungerar inte hungrig, jag blir helt enkelt sjukare. Så jag har velat äta massor.
Dock har nog mitt försök till att stilla hungern denna gången gjort mig sämre.
Igår hade jag blivit bättre men kunde inte äta mycket för det, idag kände jag hur jag längtade efter kebab, och lite kebab skulle väl inte skada tänkte jag. Så på lunchen idag blev det kg. Nu ska jag inte skylla på den men den har säkert inte gjort mig ett dugg bättre, för jag är fortfarande nämligen skit dålig i kistan.
Ikväll har jag pillat i mig rostat bröd och kokt morot, fast jag var egentligen sugen på en oxfilé tournedos massa sås och klyftpotatis.
Jag vill blir frisk nu.
Undra vad jag ska bli sugen på i morgon? Kom just att tänka på nämligen att det enda jag varit sugen på idag, varit ja först kebab då men kött, oxfilé i massor, det lustiga är att igår var jag enbart sugen på krispig fräsch sallad.

Inga kommentarer: