lördag 4 december 2010

Hej mitt vinterland...

och hej vinterkräksjukan.
(varning känsliga läsare)
I torsdags kväll fick jag ont i magen, väldigt ont. Efter tre toabesök började jag befara det värsta och när jag fick plocka fram spannet så var det inget att grunna över, kräksjukan var ett faktum.
Jag hatar att spy jag hatar verkligen att kräkas, visserligen vem gör inte det, men jag avskyr det verkligen.
Efter att varit uppe ungefär varje kvart i ett par timmar höll jag på att svimma, jag blev kall och varm och trodde jag skulle säcka ihop där på toagolvet, jag fick ropa efter prinsing, det enda jag tänkte var, tänk om han hittar mig liggandes på toagolvet i mitt egna kräk, hua.

Det är lustigt vad man glömmer lätt, jag kan verkligen inte minnas att det var så hemsk att ha kräksjukan.

2 kommentarer:

Mariette sa...

Usch och fy för den hemska sjukan. Skickar en STOR KRYA PÅ DIG KRAM.

Akiz sa...

krya på dig gumman. hur mår ni nu`? puss