torsdag 25 november 2010

Stolt!

Sitter just nu med ett fotbad framför ugnen. Det är nämligen så att jag bakar, jag bakar fyllda piroger som vi tänkte ha med oss på tåget i morgon. Det brukade min mamma ofta göra när jag var mindre och vi skulle åka iväg någon längre stans.
Jag trodde aldrig det skulle bli av, för prins och jag är verkligen ett par sista minuten människor som grejar med allt i sista stund och kommer för sent, men nu är dom alltså i ugnen, hoppas vi inte missar tåget i morgon nu bara.
Och hoppas verkligen att tåget går i morgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig resa ha det så jätte kul ,kommer sakna er och bebba Bus kram Farmor

Akiz sa...

precis vad jag skulle skriva. hoppas att tågen ens går imån.... kram kram trevlig resa. fy fan vilken jobbig tanta idag ellerhur. ojojohj

johanna w sa...

tack tack svärmor/farmor/mor

ja herregud hon tjatade ju i ett. hua va jobbig. men kul att träffa dig min söta akiz.