onsdag 24 november 2010

Jobb jobb!!!

Japp jag jobbar en del nu det är kul, kul att få jobba liksom.
Har gått och väntat och väntat på att dom ska ringa från banken jag var på intervju på förr förra veckan. Dom lovade att höra av sig denna veckan.
I måndags hade jag ONT i magen vet inte varför men jag hade det från 5 på morgonen till 11 på fm, trodde först det var blindtarmen, har nämligen aldrig haft så ont, kunde knappt gå rakt.
Funderade lite på om det kunde vara stress och oron över hur allt kommer bli med jobb, jag klarar inte av att vara arbetslös mer.
Jag hatar det, och jobbet jag sökt har ju sitt långa avstånd som jag är lite splittrad till, men som jag sa inför intervjun, jag klarar inte en dag till arbetslös, jag ska ha detta jobbet!

Igår ringde han äntligen men jag jobbade ju som sagt.., så vi hann inte prata. Jag fick lite panik ville verkligen veta. Så jag ringde upp utan svar.
Idag ringde han ingen, och jag missade samtalet för jag jobbade ju så klart. Så fyra gånger idag missade vi varandras samtal innan han fick tag på mig.
Jag hann tänka mycket innan han sa att dom fortfarande var intresserade av mig, MEN jag skulle veta att det är Löttorp som gäller och han frågade om jag verkligen ville ha tjänsten i alla fall!?!
Jag sa Ja!
Jag vill verkligen inte vara arbetslös och visst lät det spännande, men 16 mil låter inte så spännande helst inte när man tittar ut genom fönstret...

Inga kommentarer: