onsdag 24 november 2010

Är det okej att bara slänga massa kläder?!

I soptunnan alltså.
Jag har massor kläder som jag troligtvis Aldrig kommer använda igen, inte för att dom är fula eller trasiga utan för att dom inte är nya helt enkelt, visst använder jag "min svarta helt vanliga tröja" och så vidare, men det finna många tröjor och byxor och linne som jag kanske skulle använda men dom tar alldeles för mycket plats och när kanske kommer har jag ingen aning om. Men skulle nu kanske komma då tro jag inte att jag skulle bryta ihop, eller skulle jag.?

4 kommentarer:

Mariette sa...

skänk dem till Ria/röda korset är säker på att ngn bli väldigt glad över att fynda dem billigt där sedan.
Grattis till jobbet oxå, förstår dock velandet ang pendlingen. Själv pendlar jag ju 12 mil om dagen och visst kan det vara jobbigt men som du själv säger det är ett jobb. Och lättare att byta till ett närmare hem när man har ett jobb än utan kanske...lycka tilL!

Akiz sa...

släng inget innan du frågat om jag vill ha nåt haha

Kajsa sa...

Nej, det är inte okej... Antingen skänker man bort dem eller så lämnar man dem till en textilåtervinning. :)

Fia sa...

Inte i soptunnan, men till bättre behövande! :)