måndag 13 september 2010

Oj, det är ju bara tre dagar kvar!

Tills jag fyller år. Jag har liksom förträngt att denna dagen ens ska komma.

Eftersom jag har kommit upp till den förträffliga åldern 30 så slutar vi räkna nu. Men mot all förmodan kommer jag ha ett litet firande, och i år är det bestämt att det ska bli tillsammans med min akiz som också fyller år.

Platsen blir troligtvis i vårat residens ( har nämligen ändrats) men vi spikar plats och tid lite närmare.

Om någon känner ett behov av att ge mig en liten gåva tas det självklart gladeligen emot.
På min önskelista i år står en solsemester/alternativt en romantisk weekend i topp.
I övrigt önskar jag mig BH, från lindex helst, då det är enbart där jag hittat några som passar och är sköna (gärna presentkort)
Presentkort på Parelle uppskattas också väldigt mycket.
Har även hittat en fin fint överkast på ikea min säng skulle bli vacker i.

Inga kommentarer: