onsdag 15 september 2010

Behöver ett regnställ

Varför ska man fylla år på hösten då det bara regnar!?
Önska önska, det enda jag behöver då och därmed önskar mig i födelsedagspresent är ju regnkläder. Förr om åren har jag fått gummistövlar (som jag älskar) och regnkappa (som är dunderfin) och i år behöver jag även ett helt regnställ!
Har självklart kollat runt lite då jag gärna är lite snygg i det också förutom att det ska vara extremt regntåligt, jag vill ha ett från märket didrikson heter nåt i stil med "seven set" svart blir bra! pengar eller presentkort på team sportia blir bra.

2 kommentarer:

Fia sa...

Hmmm, i morgon fyller du år snäckan!!! Bra att du skrivit önskelista, men skittråkiga saker att ge tycker jag, kom med fler önskemål, tack!!! :)

johanna w sa...

haha, ja visst är dom men vill du ge mig något annat blir det toppen som alltid !!! puss