torsdag 23 september 2010

40 graders feber

Hade vår bebba igår, vilket innebar att det inte blev något dagis. Det blev bullar istället. Eftersom lillbebban  sov sig igenom nästan hela dagen hanns det med både matbröd och bullar. Så nu är det gjort mitt första bak kanel och vaniljbullar! Som jag skrev till fia det var inga fiabullar men jag blev mycket nöjd med resultatet i alla fall, kommer kanske ändra på något till nästa gång, för en nästa gång ska det definitivt bli, det var inte så svårt som jag trott i alla år.
Bullarna är så klart gjorda utan ägg, så min lilla bebba ska kunna smaka när hon blir pigg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Duktigt!! M

Anonym sa...

Vad fina dom blev /Virva

Akiz sa...

De blev jättegoda!!!!!!!! puss

Akiz sa...

jag ger dem en 10a av 10 möjliga.
/Alva

Hon älskar dem....!!!!

johanna w sa...

åh va kul alva, det är bara att komma finns fler i min frys =) kom efter dagis vettja! ta med dig kusin så kan han med få smaka puss puss