tisdag 20 april 2010

Jahopp, jag tänkte det i morse och det slog in!

Ja, slog gjorde det verkligen.
I morse slog jag typ i huvudet i allt och tappade allt jag höll i. När akiz kom sa jag det, detta är fasen en skitdag, allt går galet. Inte trodde jag det skulle gå så galet.
Mensen gör sig verkligen märkt då prins och jag är typ på helt olika våglängd, pratar inte samma språk alls.
Och så som droppen på hela skiten står radiotjänst i dörren och skriver lappar och att betala licens, jag kollar inte ens på tv. Egentligen har jag inte ens en tv, men stå och säga det, vem fanken skulle göra det och bli trodd?

4 kommentarer:

akiz sa...

Tv??? vad är det? Jasså dumburken.

stackas dig.... dumma mens, dumma tvlicens och dumma robin ;)

Nettis_75 sa...

Håller med till fullo. Jävla skitdag!!! *stampar med foten eftertryckligt* Men imorgon ska bli en bra dag!!!!! Puss gumman!

Anonym sa...

Dom har trott på oss i 8 år för vi har inte heller ngn Tv kram Leniz

thelma sa...

skulle inte ni sälja tv,n idag ;) ring och säg upp licensen idag vettja...haha så har ni ingen tv igen