onsdag 21 april 2010

En vagel i ögat.

Jag håller på att få en vagel i ögat känns det som, eller håller jag på att bli blind. Det liksom känns som jag har ett skräp i ögat hela tiden och det stör min syn.
Hmm, jag hade hellre haft en snigel på ögat, men icke här ska det betalas licens, svordom gubbe som kom och överraska mig igår. Nej detta stör mig mycket, jag äger ju inte ens en tv. ( även om nu min bättre hälft gör det) Än mindre kollar jag, jag får helt enkelt börja ha på tvn för jämnan bara för att få valuta för pengarna, men då kommer jag väl få dras med en högre elräkning på kuppen. Nej nu blir jag faktiskt förbannad.
Jag vill inte annat än att lägga till en svordom i varje mening.
Och så en vagel i ögat på det. Fy!

2 kommentarer:

Mette sa...

ja fy f*n för dessa gubbar. Vi har heller ingen tv men var tvungna att betala för dvd:n som min make påstår att han har...men jag har då aldrig sett den.

akiz sa...

hahaha, vad kul du e