onsdag 17 februari 2010

Tack min akiz.

igår var jag trött, idag är jag tröttare! Tur att jag har min akiz, min thelma min... ja allt!
Igår tittade söta akiz och söta alva förbi med semlor, ( det var ju fettisdagen) jag tål inte semlor på grund av madelmassan, men akiz hade fixat så jag kunde göra min alldeles egna semla, så snällt, så gott!
Idag tittade dom förbi en sväng också, så himla snällt nu när vi är sjuka och trötta och inte orkar oss utanför dörren, men är sällskapssjuka till tusen. Tack.

2 kommentarer:

akiz sa...

sällskapssjukan är den värsta sjukan man kan ha... så klart att vi kommer och hälsar på då :)

puss och kram

ps, nouvelle, gudmoran ska gottgöra dig en annan dag för att hon glömde din namnsdag ;) puss

grattis till er båda!

Fia & Siddisen sa...

Är ni sjuka? Oj oj, stackars er!!! Puss på er!