onsdag 10 februari 2010

Snälla låt det vara på rätt väg

Ingen natt är den andra lik.., nästan i alla fall. Har precis läst om att ett barns hunger inte blivit konstant än i denna åldern, ibland äter dom mer ibland inget alls, men man ska inte vara orolig dom reglerar det själva.
Det stämmer med vår stump, och så verkar hon även ha det med sömnen. Nu har vi i två nätter haft skrikfest mellan ett och tre, jag har fått lätt sammanbrott, hade säkert fixat det om det varit för två månader sedan men nu orkar jag inte sånt. Himla tur att prins har hjälpt mig, jag är så otroligt tacksam.
I natt fick jag huvudvärk och den sitter tyvärr i än. Men jag har förhoppningar om att detta är vägen till bra nätter, för i natt efter skrikfesten då hon till slut kom till ro efter tre någon gång så sov hon ända till halv nio, det är många timmar utan nappning eller skrik. Om jag nu inte kan få min bebba att sova hela natten igenom låt henne i alla fall nöja sig med napp när jag kommer in, och hoppa över skrikandet, då ska ni se att jag snart blir människa igen.

1 kommentar:

akiz sa...

tack för att du finns! jag hoppas att du får sova snart gumman. jag har försökt att tala förstånd med min gud-dotter idag, sagt att du måste få sova lite och så...hoppas att hon lyder sin gudmora nu.

puss puss!!!