måndag 24 november 2008

Typiskt..,

att man ska ropa hej innan man är över bäcken.
imorse mådde jag som sagt bra bättre.. bäst! Dagen har varit lååång på jobbet, och nu är jag tröttare än trött, vilket självklart ska visa sig så att jag börjar må skit.. var just tvungen att besöka herr toalett i ett oralt möte, Dumt! Vill inte!

Sen vill jag även berätta i denna lilla följetång om våran bebbe, idag har han växt vill jag lova jag känner mig som en ballong som bara sväller och sväller är nästan rädd att jag ska spricka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"var just tvungen att besöka herr toalett i ett oralt möte, Dumt!"

Det lät fan lite sjukt alltså! =)

Anonym sa...

dumma spy-s

Anonym sa...

Meeen gumman,, jag LIIIDER me dig,, jag vart själv inlaggd tre ggr pga vätskebrist,, kund einte äta något alls,, blä blä blä för graviditeten, hua,, men man måste ju tänka att efter detta kommer det mest underbara som nånsin skådats,, ERT barn,, myyys, KÄRLEK!
Det finns tabletter att få,, prata me din bm,, Jag fick,, kommer dock inte ihåg vad de hette,, fanns sånna som man stoppar upp i rumpen,, Bra,, man blir lite seg, men illamåendet blir bättre! ett tipps kanske,,?? Annars ha det gott,, kram o hälsa kärleken,, Puss på dig.