fredag 14 november 2008

Lyckliga jag

då var helgen här igen med stora steg har den närmat sig och äntligen är den här!
Tycker det är så skönt med helg och ledigt, jag vill inte påstå att jag inte trivs på mitt jobb, häromdagen blev jag nästan lite ledsen när jag tänkte på att snart så är mitt vik slut (snat är iofs ganska långt till men ändå)
Nu vet jag att det kommer finnas öppningar på andra håll så jag är inte orolig! Det löser sig, allt löser sig.
Turen att vara lycklig kommer nämligen förr eller senare (oftast tycker man att det tar lång tid innan den kommer) men nu är den här för mig, turen att vara lycklig, jag vet fler som turen har kommit till och vi är alla värda den. Och nu ska den stanna., annars vet ni vad som händer.. då får ni med mig att göra och jag varnar er, då blir det inte lätt! mohahahaha

3 kommentarer:

Anonym sa...

visst det är så sant så sant. hejja hejja

Anonym sa...

Ja, nästan t.o.m lilla jag är lycklig. Eller nja, lycklig är väl att ta i, men det känns bra, jag klättrar ett litet kliv varje dag mot toppen på det stora berget, och jag ser iallafall ljust på tillvaron. Jag är iallafall glad att du är lycklig sister in law!

Anonym sa...

grattis ska du ha bebbe??? hahahah... pussssssssssss 5