torsdag 20 november 2008

Afterwork på Bistro..

Igår träffades vi ett helt gäng på Bistobar för att smaska i oss god buffé och dryck!
Jag med mina känsliga gravidsmaklökar tyckte det var äcklig mat, nja nu överdrev jag nog lite, det mesta gick ner även i min mage, men jag har blivit VÄLDIGT känslig just nu för smak och doft INGEN lök INGEN aioli tack, (och mycket mycket annat) helst bara pannkakor och husmanskost som potatis sås och stek eller allra helst stuvade makaroner eller PANNKAKOR tack!

Min stackars prins där hemma har fått restriktioner om vilket vax han får använda, vilken parfym osv. stackars stackars prins, men han är ändå världens snällaste och kan säga - du är en toka babe!
Jag toka, jag blir galen!
Ja säger han då, du är den mest galna person jag träffat! Det är därför jag älskar dig så!

Tack älskling!


Tack för en underbart trevlig kväll igår, saknade dock någon mycket, krya på dig!

Inga kommentarer: