söndag 16 november 2008

Ja, det är sant..

jag ska bli tjockis!


Men i maj då tänker jag bli smal igen haha, förhoppningsvis, för till ca den 5 maj är Robin och min bebbes födelsedag satt.
Lite drygt en tredjedel av tiden är jag gången, har precis börjat må lite lite bättre, dvs inte så mycket hänga över toan, så nu kan vi börja njuta, längtar faktiskt till jul då man alltid äter så mycket, i år tänker jag nämligen ta den där sista köttbullen som man alltid annars får ångest över att man tog hihi.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åhhh, vad fina vi kommer bli med våra tjocka magar

Mella sa...

Åhhh, ni har ju åtminstone en giltig ursäkt till att era magar växer. Vilken är min? Är sååå glad för er skull. Kommer säkert tycka att era barn är söta till och med (jag är ju inte så förtjust i barn annars). Ses vi på onsdag? Puss

Anonym sa...

Det ser ut som eran Bebbe har en stor hästballe!!! ;)
Jag ska bli den bästa fastern nånsin, lära hyss, skämma bort, ta med ut på krogen... ja, ni fattar. Jag 45 i skinnkjol och bebben nyss fyllda 17. Vi ska hänga på Harrys och ragga lammkött! Det låter väl härligt!

Anonym sa...

Nähedu! Bebben ska bli som sin Far och dras till Milfar!