torsdag 2 oktober 2008

Vill man bli fin..

får man lida pin!

jojomen!


Idag har jag varit hos Lotta på Åbergs och blivit fin fin igen, sist jag var där blev jag ju lite som jag inte ville bli, men idag är jag vackrare än nånsin!
Även om det bara var putsning på längderna blev det kalasbra.

MEN men men jag hatar att det kliar så förbaskat i hårbotten efter färgning och naglarna blir svarta och stylingen bara yr omkring mig när det kliar, inte så tjusigt kanske!

Haha men va gör man inte för att bli vacker!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin du blev, men det ser ut som om du ska smocka till dig själv! =O

Anonym sa...

hahhahha ja jag såg det sen vart kom den näven ifrån liksom hahaha TACK

Anonym sa...

Snyggelisnyggt-snyggt gumman!

Anonym sa...

din fulefan, vad fiiiin du e!

Anonym sa...

vad fin du blev gumms!!! Saknar dej jue