torsdag 30 oktober 2008

Underhåll mig

är just för tillfället alldeles tokuttråkad, har varit hemma från jobbet i två dagar, nån himla släng av migrän, och nu står prinsen på sin träningsmaskin och jag har kollat in alla sidor som finns på nätet jag har varit på toa jag har fixat med mitt hår vilket kändes skittrist eftersom jag skulle behöva tvätta det men jag bara orkar inte jag är dötrött men ändå vill jag göra nåt, nåt kul ge mig nu!
Såg att mella var online på msn jippi nu ska här msnas, Johanna: hej mella hur är det?
Mella: Ska lägga mig nu ses på lördag gonatt puss. typ
Åhhhh jag får väl lägga mig jag med då, koooom prinsen!
Go natt

2 kommentarer:

Mella sa...

Men gumman, inte visste jag att du var så uttråkad. Då hade jag ju stannat uppe en stund och underhållt dig :) Tack för en superkväll igår och de fina presenterna. Ni är dom bästa vännerna i världen, så glad att ni finns i mitt liv. Puss

Anonym sa...

Tack själv för igår, supergod mat och allt. pusspuss