torsdag 9 oktober 2008

Bara för att

jag kände för att blurra på lite...

Jag har liksom så fullt upp känns det som och lite annat att göra än att blogga så fort jag kommer hem från jobbet.
Men jag känner samtidigt att jag saknar det, det är ju skönt att få skriva av sig om allt som händer men ibland händer alldeles för mycket. Sen vill jag ju att alla min nära och kära som jag inte träffar dagligen ska få ta del av mitt liv.

Jag får mina ryck ibland, är nämligen ganska dålig på att höra av mig men nu satte rycket igång, hade dock inte världens tur med svar men 2 utav 4 är väl i af godkänt, och trots att man inte hörs varje dag är det som att man pratades vid i går när man pratar med gamla vänner, det är skönt.

Nu är det bara nästa steg boka tid för att ses oxå, men att bara prata om det är ju iaf framsteg, och nästa vecka börjar det så smått en liten dejt med sara är inbokad... ser fram emot!

1 kommentar:

Anonym sa...

en dejt till har du...bio med akizen!