söndag 11 maj 2008

Världens Bästa Underbaraste

Klockan har slagit fyra för ett tag sen och först nu kan jag röra mig, sitta upp och känna lukter utan att kräkas.
Kräkas är det enda jag har gjort idag, fy fan rent ut sagt, har aldrig varit så här dålig i hela mitt liv. Det enda jag kunnat göra idag är att ligga och gråta i sängen och rusa till toan, sen har jag legat där ett tag till jag känt mig så pigg att jag kunnat kravla tillbaka till sängen igen.

Min älskling däremot har plockat och städat hela lägenheten varit på stan och handlat mat för att försöka mata mig med. Min älskling har pussat på mig och smekt mig trots att jag säkert luktat både kräks och svett. Och inte bara det, älsklingen kommer hem med blommor till mig för att jag mår så dåligt.

Min älskling är världens bästa underbaraste på allt alltid. Jag älskar dig så otroligt mycket. Tack för att du finns.

2 kommentarer:

Mella sa...

Men gumman, har du varit så dålig idag? Stackars dig! Jo, det blev ju en del alkohol igår, men satan vad vi cyklade. Har nog aldrig trampat på så fort, vilken frihetskänsla. Måste skaffa mig en egen cykel :)

Vi får ta en after work i veckan. Kanske köpa en engångsgrill och sätta oss nere i slottsparken? Puss puss, hörs i veckan!

Anonym sa...

ja grilla låter mysigt om d e varmt! hörs i veckan puss