måndag 12 maj 2008

Helgen

Som alltid med min älskling har jag haft en otroligt mysig helg, trots baksmälla.
Jag lyckades faktiskt bli människa fram åt söndagskvällen så min älskling och jag tog en cykeltur förbi fian och isak för att se hur dom fått iordning i lyan, riktigt mysigt, sen cyklade vi till maxi tillsammans med fia och den ROSA, på hemvägen säger min underbara prins; Jag trodde aldrig jag skulle få med dig ut idag! Ärligt talat trodde inte jag det heller.

I fredags var vi hos virva och tage och grillade (smaskens) passade ju utmärkt eftersom vi skulle börja med flytt på lördag morgon.
Lördagen var som sagt flyttdag men eftersom isak och k-gänget fixat näst intill allt natten innan blev det en tidig middag med familjen sjötröm på Zorbas.
På lördagskvällen var det tjejmys hos michelle och vidare fest hos markus.
Söndagen vet ni var jag spenderade.
Sammanfattningsvis en underbart mysig helg.

Inga kommentarer: