måndag 26 maj 2008

Jobba? Jobba? Jobba?

Hjälp mig bestämma mig...
Jag har sedan länge satt upp mig på att jobba på Holmgrens lördagen den7 juni, det kändes ju såhär i efterhand lite dumt gjort eftersom jag annars kunde fått långledigt eftersom fredagen är röd och jag är ledig på tordagen.
Nu jobbar ju min bästa kollega Akizen även på lördagen den7 och vi är även bjudna på personalfest den kvällen, vilket gör det lättare att jobba.
MEN nu ringer dom och vill att jag byter helg och jobbar denna som kommer ist.., men denna helgen är ju uppbokad med både springbreak, void och flytt!!! Å andra sidan är det bara några timmar mellan 9.30 och 15.30 som jag isf ska jobba, så allt kanske hinns med iaf, och skönt är det sen att få vara lååång ledig nästa helg.
hmm.?!?

1 kommentar:

Anonym sa...

så hur blir det? jag skulle nog fan jobba denna helgen ist. fast du kanske missar lite av springbreakmyset...