torsdag 1 maj 2008

Valborgsfirande

Älsklingen och jag kände för att bjuda på gott när det vankades valborgsmässoafton, svärföräldrarna och peter o akiz kom hit för att smaska i sig festligheterna. Vi bjöd på jambalaya, hur gott som helst, innehåller blandannat kyckling räkor och korv (staaark korv) här är receptetsom vi utgick ifrån,
http://www.tasteline.com/default.ns?strItemID=showRecipe&intChannelID=&lngRID=444&tlfo=0
sen när älsklingen får kocka, idag med stor hjälp av mig, blir det alltid superduper smaskigt.

Och så bjöd vi på efterrätt till ett helt regemente, konstigt men allt gick ändå åt. Det är smarrigt med marängsviss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jätte jätte gott var det och jag önskar att jag hade varit lite piggare ...var inte så trevlig låg påsoffan och snorade tack så mycket för en trevlig kväll/virva

Anonym sa...

tack för en mkt trevlig kväll....pussas 5

Wicke sa...

En sån lampa som ni har över bordet har jag precis köpt, fast svart! Den kom in på jobbet! Snacka tur! Min kostade 70kr, vad kostade er?;)