torsdag 17 februari 2011

Sandpapper =/

I måndags började jag nysa, ni vet som man brukar då en förkylning är på gång. Tisdagen fortsatte i nysar och onsdagen likaså, utan att jag egentligen kände mig särskilt förkyld. Visserligen rann min näsa som på en gammal gubbe, men inget mer. Jag har varit ganska trött hela veckan men utan någon speciell huvudvärk ( kors i taket, peppar peppar)
Men så idag började jag känna det som om jag hade sandpapper i halsen, har sugit på diverse halstabletter hela dagen utan framgång, jag har fortfarande som sandpapper i halsen, som om jag svalt ( eller försökt svälja) en kaktus.
Men som sagt jag känner mig i övrigt inte särskilt förkyld.
Lustigt tycker jag.
Ska förkylningen braka loss lagom till helgen eller? Nä det kan jag väl aldrig tro.

2 kommentarer:

Akiz sa...

precis så hade jag det i två dagar härom veckan,fast med huvudvärk också. men det bara försvann. gurgla på och knapra på för det hjälper ändå även om du inte känner det med en gång, det kanske inte blir mer om du fortsätter. som sagt, mitt bara försvann. jag blev inte ett dugg sjuk. puss

Anonym sa...

Oooh jag också ,en jäkla huvudvärk idag .......krya på dig Johannis.Inte bli sjuk till helgen :-(
Virva