fredag 11 februari 2011

hoppas ni inte misströstar ;)

vet inte hur många ni är eller om ni ens är många, som läser, men jag hittar inte tiden till att blogga nu tyvärr.  Men nu kommer ett litet inlägg från en heltidsarbetande mamma, som har barnvakt ikväll. Ni underbara föräldrar och svärföräldrar tack för att ni finns.
Om jag hinner med lite blogging prioriterar jag bebbans blogg.
Ikväll firar jag och min prins alla hjärtans dag och vi har ordnat barnvakt, sen på själva alla hjärtans ska vi självklart fira med vår skatt som ikväll spenderar sin tid med mormor.


Vill sända ett extra stort hjärta till alla mina vänner där ute som jag beundrar älskar och saknar eftersom vi träffas så sällan. Längtar så till vår sommar och sol för det brukar medföra att man även får mer tid och ork att träffa sina nära och kära.

5 kommentarer:

Cissi sa...

Jag har missat dagens bebba-bloggen, mysig! Fantastiskt roligt när hon äter upp tappad mat :) Ha en härlig kväll och helg! Kram

Anonym sa...

vackra fina min johanning puss akiz

sara sa...

du är såååå fin vännen. vilken underbar bild på dej <3

Fia sa...

Hoppas ni hade mys i helgen. Nu får vi allt ses snart! Puss puss

johanna w sa...

tack söta sara och akiz.
JA fia nu måste det bli av. hoppas din förkylningn ger med sig snart .