tisdag 22 februari 2011

Och sen det här med mitt hår.

Alltså jag har varit så duktig nu sparat och sparat så nu är luggen så lång att den går bakom öronen. Jag har ingen som helst tanke på att klippa den för jag har många gånger försökt spara ut men aldrig klarat det, men nu är den på god väg. Däremot vet jag inte vad jag ska göra med resten. Är både trött på färgen och längden. Planen har ju även där varit att spara ut till långt av mig själv utan löshår. Och visst har jag kommit en bit på väg, men det är mycket slitet på alla sätt och vis, så nu putsar jag till det för att snart få lite fason på tjockleken. Men det innebär ju att det går väldigt sakta på fronten lååångt hår. Så nu har jag ju blivit sugen på att sno gynnings nya frisyr, gillar den supermycket. Men så är det väl med det som med det mesta när jag väl bestämt mig så är den frisyren ute och alla har långt hår och jag står där med min korta page och vill sätta i extesions.
Haha vilka världsproblem.
Nu till några allvarligare, detta j understreck vla bensinpriset. Alltså det är ju inte klok, skärp till er nu i libyen jag har ju inte råd att åka till jobbet annars.

Inga kommentarer: