tisdag 18 januari 2011

Nya jobbet

Hade inte tänkt använda mina "muppskor" förrän jag i alla fall jobbat i 2-3 månader. Men första dagen ute på kontoret där jag nu ska vara åkte dom på.
Mina kängor blev så smutsiga och blöta av snöslasket att jag inte ville ha dom på mig.
Tänkte väl så här att jag vill inte att dom ska få det som första intryck av mig, lite löjligt kanske det är ju för min hälsa jag använder dom.
När jag tog på mig dom på morgonen så var jag tvungen att berätta att jag tänkt vänta med att sätta dom på mig då berättar en kollega att både hon och en annan har sånna. 
Haha!


4 kommentarer:

Akiz sa...

hahahahaha. du är såååå fin i muppskorna. duktig du e som börjat träna. puss

Fia sa...

Hahahahahahahaha, fy fan så fula!

muppjohanna sa...

ja visst e jag akiz =)
ja fia dom är hemska, och dom tog jag på mig typ första dagen snacka om fint första intryck=) ne inte okej!

Cissi sa...

Haha, kanske inte de snyggaste skorna nej - men kan tänka mig att de är sköna. Kul att du på allvar tänkte vänta i 2-3 månader innan du använde dem! :)

Hoppas att ni är friska och krya, här håller bacillerna ett stadigt grepp om familjen... hoppas att ni får en härlig helg! Kram