söndag 2 januari 2011

Bland det bästa som finns

är när man upptäcker på lördagskvällen att det faktiskt är lördag och INTE söndag.
Den upptäckten gjorde jag igår och det gjorde mig mycket glad och lättad.

Idag för en kort sekund tänkte jag, "vad är det nu vi göra på nyår", det var en väldigt kort sekund då jag funderade på allt och ingenting om man säger så. Men, det jag vill säga med detta är att jag tycker jul och nyårs helgerna gått alldeles för fort. Jag vill ha mer.

Dessa två helger har som sagt just passerat och vi har haft mycket mys med vänner och familj. Senast nu hos Fia och Roy ( tusen tack) som bjöd på nyårsfest där vi alla par fick vara delaktiga i kvällens meny vilket jag tycker var en superidé. Det gör vi snart om.

Jag ser smått galen ut i whiskykällanren och min prins är bara cool.

Dagen innan nyårsafton åkte älsklingen och jag på spa (en mycket uppskattad julklapp prinsing) Vi spenderade kvällen och natten på Skansen med fantastiskt god mat, dryck och romantiskt kurbad med bubbel.

Inga kommentarer: