lördag 14 november 2009

prins jobbar

och jobbar! Igår kom stackars prins hem vid åtta, utan lunch hade han jobbat från åtta på morgonen! Tanken var att jag skulle på fest med jobbet, men jag tyckte att min prins behövde bli uppassad efter en lång jobbig dag. Jobbfester blir det säkert fler. Prins blev i alla fall jätte glad, jag är glad att jag bestämde mig för att stanna hemma och laga mat, det blev fredagstacos och öl, mycket uppskattat.
Gissa vad min prins gör nu.., han är på jobbet och jobbar, dumma jobb, tar min prinsing ifrån oss här hemma.
Känns extra ensamt när det är helg att vara utan prins!

3 kommentarer:

Tina sa...

Då vet du hur jag känner mig :p så är det JÄMT hos oss typ... Visst känner man sig ensam.

hon den där smala som inte fått barn bland barnmaten på maxi sa...

usch och här sitter jag och gnäller på ett 7-16 jobb ;)

sara sa...

jadu...så har ja d varje dag..fast min ska va på öland vid 7 på morgonen o man har tur om han e hemma innan 20.00 på kvällen:/ O visst kan d va jobbigt.kram