måndag 23 november 2009

Drömde en så himla sjuk dröm!

Jag drömde såklart tusen olika saker i en och samma dröm, akiz du var bland annat med vi skulle byta ett guldarmband vi köpt åt en gammal dam, vi gick in i ett hus, eller jag tror du väntade utanför, jag hade två lösa tänder under hela drömmen det slutar med att jag tappar alla tänder utom just två, och hux flux är jag så tokigt blond som robert gustavsson var i parlamentet igår, jag tar på mig en vit mössa för att dölja det. Det lustiga är att jag tycker det är skitäckligt att tappa tänder är rädd för det, men i drömmen verkar jag inte inte speciellt ledsen, jag tycker mest jag ser ut som ett troll och minns att jag typ nästan skrattade innan jag vaknade. MEN ful var jag både tandlös och tokblond. Sjuk dröm var det iaf.

1 kommentar:

akiz sa...

haha, hårnoja tror jag... men du är söt i gulblont hår och tandlös! pussa