onsdag 25 november 2009

julklappar

kommer i håg när jag var yngre, då fick vi alltid på "order" att skriva en önskelista , när jag var yngre tyckte jag nog det var lättare än idag men jag har aldrig haft speciellt långa listor vad jag vill minnas, kommer liksom inte på i just det ögonblicket vad jag vill ha. ( tror inte jag har allt för det, men så har det varit)
I alla fall kommer jag i håg att jag gillade att göra dessa listor dvs själva listan inte det som skulle skrivas, jag brukar göra olika varje år kommer ihåg speciellt ett år då jag ville göra den sådär gammaldags så jag brände kanterna och hade mig, tjusig blev den också har jag för mig. Nej föresten ett år då ville jag göra en sån där superlång som dom har på kalle ankas jul i det där inslaget med tomtarna som målar schackrutor, ja ni vet, en sån lång, japp många a4 ihoptejpade blev det.
På senare år har den kommit såhär på bloggen och gör även i år, även om jag egentligen tycker detta med klappar är överskattat ( visst önskar jag mig saker) men jag ger hellre bort saker när det faller mig på när jag hittar nåt jag vill ge bort. ( och så får man gärna göra till mig med)

Jag vill ha...
ansiktsbehandling på parelle
... ja det var det jag kom på just nu! Blir glad för det mesta!

Jag vill att Nouvelle vill ha..
Barnkammarboken, silver, vit, grön ja vilken färg som det finns massor!
Leksaker som blinkar, det gillar hon.
Helst vill nog robin och jag att hon får nödvändighets saker som typ barnsadel eller åkpåse till vagnen (OBS åkpåse vet jag redan är tingad att ge henne så det önskas inte en till)



Detta var allt för nu,.. ja ni ser inte så lång lista, men jag kan väl få några dagar på mig, jag lovar skriva dit mer när jag kommer på nåt.!

Inga kommentarer: