lördag 7 mars 2009

Vad ska bebb heta 2?

Bebb är ju som många har förstått en han i tanken, men skulle lika gärna kunna vara en liten tokfia!
I alla fall bara därför har jag(vi) så svårt med pojknamn. Jag tycker det dyker upp flicknamn efter flicknamn på min potentiella namn "lista" men pojknamn är det stumt med. Vi har i princip bara ett pojknamn vi båda gillar, men tänk om det inte är han som kommer ut..!
Ett nytt i den långa raden flicknamn dök upp i går, Nouvel, hur fint som helst, men när kommer sånna pojknamn i blickfånget???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var inte "Karl" spikat och klart? :)

Anonym sa...

jo det kunde man ju tro men jag är inte riktigt nöjd, och så vill jag ha fler alternativ, för tänk om krabaten som tittar ut inte alls e nån carl! fast jobbigare är nog ifall det är en tjej då kommer hon få tio namn haha nu blir det kort och gott carl, (eller Mio som e min favorit men säg inte det till nån;)