lördag 14 mars 2009

Akizen fick snödroppar

av sin mamma idag, så gulligt, eftersom hon gillar dom så mycket.

Jag kom att tänka på när jag var liten, jag tyckte mycket om snödroppar jag med som liten ända fram till den dagen då jag beslutade mig för att äta dom eftersom dom var så fina.


Det var INTE bra, dom var sura och äckliga blä blä blä, och giftiga sa mamma. Kommer inte riktigt ihåg, jag tror inte vi behövde åka till vårdcentralen men man ska inte äta dom iaf det vet jag.
Bättre är det med gullvivor dom kan man äta iaf en liten liten bit på dom haha.

Nu gillar jag förgätmigej bättre det var också en blomma jag hittade hemma i trädgården när jag var liten, men då var jag lite större så den lät jag bli att äta.

1 kommentar:

Anonym sa...

hihihi, bra att du lärt dig att man inte ska äta blommor. Då vågar kanske din prinsing köpa rosor till dig nu :)

Tack för idag vännen!!! puss