måndag 7 juli 2008

Semesterhelg

I fredags bar det av på campingsemester till Dragsö. Älsklingen och jag lånade tält och andra bra att ha grejer av Taggen och Virva. (tackar)
Vi hade handlat på oss det ena och det andra för att få en så mysig helg som helst. Och det blev det.. alldeles underbart var det, grilla vina och mysa med älsklingen.

Sen bestämde vi oss för att åka hem på lördagen för att slippa eventuellt regn på söndagen, men innan vi körde hem gick vi en sväng i karlskrona stad, älsklingen fyndade och vi köpte glass från glaciären, smaskens!
Att vi var så smarta och åkte hem, var vi glada över när det bara öste ner när vi låg hemma och sussade i vår goa säng på lördagnatten. Innan sussandet var vi hos akiz och peter på lite guitarhero spelande med fia, mella, daniel, rikard och markus, innan dom skulle vidare på partaj på stand.

Igår var vi på stan och letade inlines till mig, vi hittade ett par döfina och sköna så nu blir det ut och åka varje dag. Vi trotsade vädret igår och jag tog min premiärtur på blött underlag. Det gick bra tycker jag.

en underbar helg!

Inga kommentarer: