onsdag 9 juli 2008

32 juli

ge mig nu!



Detta är den bästa reklam jag någonsin sett, var med och skapa en ny dag!
jag såg reklamen igår på en pelare utanför vårt hus, och jag kände direkt att detta vill jag vara med på. sen att det var till en så bra sak som cancerfonden gjorde det ju bara ännu bättre.

Ialla fall skulle jag vilja ha mer tid, det finns så mycket jag vill göra och tiden går så fort, att jag knappt hinner med.


Igår träffade jag som sagt min darlingen på stan hon bor i stockholm vilket å ena sidan inte ligger så nära kalmar men å andra sidan visst borde man ha tid att träffas mer än typ en gång om året. Jag känner ofta så med alla mina vänner och min familj att jag vill ha mer tid att träffa dom.

Så alla vänner, familj och alla andra va med å skapa en ny dag (även om den bara är fiktiv, bara gör det)

Inga kommentarer: