onsdag 9 juli 2008

Onödigt Vetande...

Fem saker som finns på din "Att göra"-lista idag;

jobba
jobba
träffa min SLVS (söta lilla vän sara) hihi
bjuda min älskling på mat
åka inlines

Vad gjorde du för 10 år sedan?

hmm för tio år sedan var jag alltså 18 och vid denna tiden idag, då jobbade jag säkert på kvarnbacken som sommarjobbare

Ställen du bott på;

Nybro, London, Son, Kalmar

Fem saker du skulle göra om du blev biljonär:

betala lån
ta med min älskling till hawaii
resa ännu mer
ge till familjen
öppna en kaffebar med min älskling

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad fint du gör här gumms:)

Anonym sa...

vad fiiint du gjort bloggen!!
Tack för all hjälp med bebishullisarna...

puss å poff

Anonym sa...

tack, jo det var dags för lite förnyelse här, är inte riktigt färdig än tror jag men jag gillar det verkligen.