fredag 4 juli 2008

Hade Tänkt Blogga Helt Annorlunda

Men nu blev det inte så hahaha!!!

Jag har nämligen varit lite sur på alla som har semester eller nedräkning till semester... MEN sen kom jag på att jag INTE var det egentligen.

Jag har ju semester varje helg, eller egentligen varje dag. Min prins där hemma han är så underbar och gör så att det känns som jag har semester varje dag, och så kan jag ju inte vara sur på alla min underbara vänner heller.

Fast lite surt känns det kanske, jag är nämligen hur trött som helst, känner att JAG verkligen hade behövt en riktig riktig semester på en skön semesterort nån stans i vida världen, tänk att få ligga där under ett parasoll med ett "parasoll i handen". Åh vad jag vill det nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

i september gumman,då ska vi åka!

Mella sa...

Under ett parasoll, med ett parasoll i handen? Trodde du ville koppla av gumman, det där lät ju jobbigt ;) Puss