fredag 9 maj 2008

Varning, Känsliga Läsare

på tal om värk..,

jag överdrev faktiskt inte så himla mycket om min mensvärk i dag på jobbet.

Jag har varit en lyckligt lottad person och sluppit min mens i över ett halvår, men för ca två månader sen kom den tillbaka och då kom den tillbaka rejält.

MensVÄRK, KOLOSSALA blödningar som inte kommer en gång i månaden utan TYP HELA TIDEN.
Och värst av allt helt galna humörsvängningar. Jag tycker faktiskt synd om min underbara älskling som bara skrattar åt mig och tycker jag är söt, det är väl inte det minsta sött att brusa upp över en bagatell och sen i nästa ögonblick bokstavligen flyga på älsklingen med pussar och smek och fnitter, som om inget hänt.

Till och med jag själv märker hur konstig jag blivit. Jag menar jag har aldrigt själv märkt att jag blivit lite känsligare eller argare vid mens förrän efteråt, men nu kan jag märka det sådär mitt i. Jag kommer på mig själv med att tänka samtidigt som jag brusar upp varför gjorde jag det och varför känner jag såhär utan att kunna stoppa det.

Inga kommentarer: